Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.
Dette skjer fordi nettleseren din "husket" passordet ditt. Du må skrive inn passordet ditt på nytt for å logge inn.
Hvis du har glemt passordet ditt, kan du bruke en av disse instruksjonene (avhengig av hvilken nettleser du bruker):
Hvis informasjonen ovenfor ikke hjelper, kan du klikke på "Nullstill passord" når du logger inn.
Hvis du vil tilbakestille passordet ditt, klikker du på "Nullstill passord" på webmail-påloggingssiden.
Hvis det ikke fungerer, kan du kontakte Support.
Fra app.mailia.no på PC/MAC:
Fra app.mailia.no på mobiltelefon/nettbrett:
Hvis du har bestemt deg for å avslutte kontoen din, må du ta noen viktige skritt.
For det første anbefaler vi at du sender din nye e-postadresse til alle kontaktene dine, slik at de vet hvordan de kan nå deg i fremtiden.
For det andre bør du sørge for å oppdatere e-postadressen din i alle offentlige/private registre og på alle nettsteder (f.eks. nettbanken din, sosiale medier osv.), ettersom du ikke lenger vil ha tilgang til e-poster som er sendt til den gamle Mailia-kontoen din.
Hvis du har spørsmål om dette, er du velkommen til å kontakte oss - vi hjelper deg gjerne!
E-postkontoen din blir deaktivert (ikke slettet) om abonnementsfornying er gått til forfall og vi ikke har fått belastet kortet ditt etter 5 forsøk.
Kontoen din blir permanent slettet 3 måneder etter nedstengingen om ikke et nytt abonnement er opprettet.
Kontakter du brukerstøtte kan vi gjenopprette abonnementet ditt før kontoen din blir permanent slettet.
Hvis du har problemer med å sende/motta mailer i et mailprogram/app, kan du legge inn disse innstillingene:
Innkommende e-post:
Utgående e-post:
Annet:
Vi anbefaler å bruke IMAP. Ofte er det enkleste å legge inn kontoen på nytt hvis mailen ikke fungerer (sørg for å sikkerhetskopiere eventuelle mailer som kun er lagret lokalt først).
Ja, det gjør vi.
Hvis du eller din husstand har tre eller flere e-postkontoer, tilbyr vi et rabattprogram.
Hvis du har tre eller fire e-postkontoer, trenger du bare å betale for to kontoer. Du trenger bare å betale for tre kontoer hvis du har fem eller seks e-postkontoer.
Hvis du vil benytte deg av dette rabattalternativet, kan du kontakte vårt supportteam.
Du kan når som helst si opp abonnementet ditt.
Når du sier opp abonnementet, beholder du e-postkontoen din i hele den forhåndsbetalte perioden, og deretter blir e-postkontoen din stengt.
Etter de første seks månedene kan du justere fornyelsesfrekvensen til månedlig eller årlig, hvis du foretrekker det.
Hvis du vil avslutte eller endre abonnementet, logger du deg på webmailen din og klikker på "Min konto". Under "Abonnement" kan du foreta deg abonnementsendringer.
Dessverre tilbyr vårt nåværende system kun kortbetaling, så du må registrere et debet-/kredittkort for å ha et abonnement.
Hvis du vil gjøre endringer i kontoen eller abonnementet ditt, logger du inn på din konto og klikker på "Min konto".
Vi har en betalingsløsning fra Stripe, en av verdens største leverandører av betalingsmetoder.
Betalingskortopplysningene dine lagres kun på deres servere via en sikker forbindelse.
Som ved alle betalinger på nettet og i fysiske butikker bør du vurdere om du kan stole på selgeren du oppgir kortopplysningene til; det er alltid lurt å være kritisk.
Her er noen gode forholdsregler:
Kontakt oss gjerne hvis du har flere spørsmål om betaling og sikkerhet.
Ja, det kan du.
For å endre abonnementet ditt logger du på webmailen og klikker på "Min konto".
Se våre brukervilkår for ytterligere informasjon.
Mailia eies av Inbox.com AS, som driver flere e-posttjenester i flere forskjellige land.
Inbox.com AS
Org. nr. 920 243 347
© 2024 Inbox.com AS
Alle rettigheter forbeholdes.